Publicitat general

publicidad-general

Per tal que una campanya de publicitat tengui èxit, és necessària una bona planificació de mitjans. Els mitjans que ara descrivim ens ofereixen la possibilitat d’arribar al nostre públic objectiu d’una manera directa per així rendibilitzar la seva inversió publicitària.

LES MILLORS OFERTES EN TOTS ELS MITJANS:

-Premsa: local, nacional i internacional i anuncis de tot tipus: classificats, generals, accions especials, encartaments…

-Bustiada: la seva publicitat a casa dels potencials clients de manera ràpida i amb un baix cost.

-Mailing o correu directe: dirigeixi´s al client per correu postal i exposi-li els avantatges del seu producte

-Ràdio: eligeixi entre totes les emisores locals i nacionals. Gràn flexibilitat en horais i preus. Un mitjà que mai no falla en una campanya publicitària.

-Televisió: el mitjà més espectacular i prestigiós al seu abast: espots, patrocinis i accions especials a les cadenes nacionals, autionòmiques (IB3 i la resta d´autonomies) i locals (Canal 4, Nova Televisió, Televisió de Mallorca…).

- Cinema

-Internet i noves tecnologies: la web és un mitjà en evolució contínua. Permet un nivell alt de segmentació i de control dela seva repercussió.

- Revistes: Sempre hi ha una revista especialitzada dirigida a propòsit als seus potencials clients: naútiva, luxe, decoració, moda, viatges,companayies aèries, estil de vida…