Faq

Per a qualsevol tipus d’informació si us plau, contacta’ns per telèfon o via email. Estarem encantats de resoldre qualsevol tipus de dubte, i si ho desitja podràs tenir una reunió amb un dels nostres comercials.

La publicitat exterior o OOH ( “Out Of Home”) ja forma part de l’entorn per a la població urbana, està al carrer. I a diferència d’altres mitjans, és capaç d’arribar a una gran massa de gent de manera ràpida, consistent i ineludible. És una manera d’apropar la teva marca a consumidor. Ja sigui per donar a conèixer la teva marca, promoció d’un producte, llançaments o senyalètica.

Analitzarem el teu tipus de negoci i públic objectiu. A partir d’aquí et farem un pressupost, sense cap tipus de compromís, amb el “mix mitjana” adequat. És a dir, un pla de comunicació personalitzat que podrà comprendre per publicitat exterior, ràdio, TV, premsa …
Disposem a més d’un estudi creatiu per realitzar tot tipus de dissenys, logotips i anuncis. T’oferim també el nostre servei d’impremta de tot tipus de fullets, rètols, targetes de visita, etc.

Depenent del tipus de negoci que tinguis, seleccionarem els nostres millors suports per a l’objectiu que vulguis assolir, tenint en compte la teva audiència i localització.

És el nombre òptim de tanques per donar rendibilitat a la inversió i proporcionar una cobertura total en l’àmbit escollit. Poden contractar per categories segons la zona i mides. En curts períodes de durada s’utilitza cartelleria de paper i en períodes més llargs de tipus lona. Consulta amb els nostres comercials les diferents opcions de circuits que tenim disponibles.

Com a client, podràs directament seleccionar els suports en els llocs que t’interessi. I normalment, a l’ésser per un període llarg de temps per a una major durabilitat, s’utilitza lona o vinil. Així, si en algun moment es vol canviar a una altra zona de la mateixa categoria només s’haurà d’abonar el cost del trasllat.

Són elements situats al voltant de la ciutat en domini públic que presten un servei al ciutadà, a el mateix temps, alguns d’ells serveixen com a suport publicitari. Com són els mupis, les columnes, els rellotges / termòmetre, quioscs, marquesines o parades d’autobús.

Són acrònims en anglès i francès: “Optical Point of Promotion and Information” i “Mobilier Urbain pour la Promotion et l’Information” respectivament. Són els suports publicitaris per excel·lència, la diferència entre tots dos és que el Opi és simplement un suport urbà per a la publicitat que no realitza cap servei per al ciutadà més que l’informatiu. No obstant això, el Mupi fa referència al mobiliari urbà amb explotació publicitària.

Per descomptat. Podem gestionar la publicitat en tots els mitjans nacionals i internacionals que vulguis des de les illes. Ja sigui publicitat exterior, premsa, revistes, etc.

¿SEGUEIXES TENINT DUBTES?